به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، همواره مشتریان و مصرفکنندگان بهترین شاخص برای قضاوت در مورد محصولات به ویژه خودروها هستند. چرا کههدخودروها مشکلات خود را در دوره های طولانی مدت نشان میدهند. و کسی شانس استفاده از یک خودرو در طولانی مدت قبل از خرید ان را ندارد.
به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کانسیومر ریپورت"، گزارش مصرفکنندگان که یکی از معتبرترین گزارشهای سالانه در خصوص محصولات تولیدی و مصرفی محسوب میشود، بیش از 300 هزار نفر (در آمریکا) مشکلات خود با خودروهایشان را در بخشهای مختلف مطرح کردند.
این مشکلات در طبقهبندی مختلف مطرح میشود، که خودروهای کوچک، خودروهای متوسط، شاسیبلندهای کوچک، متوسط، مینیون و پیکآپها از آن دستهاند.
کوچک: دوج دارت ( شتاب کند- سامانه تهویه نامناسب- غیرقابل اعتماد)
متوسط: کرایسلر 200 (دسترسی دشوار به فضای درونی، صندلیهای دشوار پشت، رانندگی ضعیف)
Suv کوچک: جیپ کامپس ( شتاب ضعیف، بهرهوری نامناسب سوخت)
SUV متوسط: نیسان پت فایندر (غیرقابل اعتماد، صندلی های ناراحت، غیر اقتصادی بودن مصرف سوخت)
مینی ون: دوج گرند کاروان (سختی تغییر دنده، صندلیهای ناراحت، فضای درونی سطح پائین)
پیکآپ: نیسان فرانتیر (سر و صدای بالا در جاده، فرمان خشن و سخت، خشن بودن در چرخشها)
برخی از این مشکلات به بررسی و نقد نیازی ندارد و برای هرکسی قابل قبول است مانند فضای سطح پائین و ارزان گرند کاراوان یا شتاب کند جیپ کامپس که ما را شگفتزده نخواهد کرد.
عصر ایران